Malin Åkerström

John Hickey träning!

Publicerad 2013-11-14 22:03:36 i Allmänt,

Har tränat Diva och Laban för John idag.

Laban var klockren! Så himla fin, gillar honom bara mer och mer.. Kan hoppa hus verkligen :)

Med Diva har det känts sådär ett tag. Hon har varit super på hinder men däremellan har det mest varit konflikter känns det som. Jag håller på att lära mig ett nytt sätt att rida som jag ska använda på Drifter, Diva och Britt. Idag testade jag att rida henne lite så och hon var super. Hon trivs med den ridningen och konflikterna försvann. Måste befästa denna ridning så det är tur att jag har vintern på mig. John tror mycket på lilla divis och det gör jag med. Så himla skönt att det börjar släppa igen med min lilla diamant <3

Alla andra hästar är också ridna. Tiger och Drifter ute och de andra inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela