Malin Åkerström

Dags att sova!

Publicerad 2013-11-08 23:24:14 i Allmänt,

Dagen har som alla mina dagar gått i ett.

Jag har trimmat Gris och Summer lite längre och är sjukt nöjd med båda!

Royal, Tiger och Calida trimmades vanligt och Laban longerades!

Zally hoppade för Svante med en som provred och jag hoppade Diva för Svante.

Fick så grym hjälp och så mycket tips om hur jag ska gå vidare. Diva har hoppet och är fantastisk på hinder men däremellan har vi mycket att jobba på. Hon har ett stort steg att ta från 5 till 6 åring och därför måste hon börja ridas som en vuxen häst. Vet precis hur jag ska jobba vidare. Lärt mig mycket om unghästarna dessa två dagar och ska trimma som sjutton så han ser skillnad nästa gång han kommer :)

Har sen varit på dejt med Anna och ätit middag i Kista. Bästaste vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela