Malin Åkerström

Ann-Sofie Oscarsson träning x2

Publicerad 2013-11-24 21:09:56 i Allmänt,

Den där dumma handen ställer till det för mitt jobb men krigade mig igenom två träningar, visade en häst och red ut på Ghisela <3 Skulle tagit Summer också men han hade tappat en sko i hagen och är lite känslig i fötterna.
 
Tränade Calida och Diva och är sjukt nöjd med båda och gillade verkligen träningen. Calida fick fina lovord och hoppade otroligt väl och fint. Diva var grym, känns som att allt jobb börjar löna sig och svackan kändes borta för hon hoppade så sinnessjukt bra <3 Helt lycklig efter deras träningar. Tänk att jag får rida så mycket fina hästar :'D
 
Annars har jag studsat fram på rosa moln av glädje över min gris. Har matat henne med på tok för mycket morötter och hon har fått klias och masserats på länge. Min bästa <3
 
Du är underbar <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela