Malin Åkerström

Wicky borta igen :(

Publicerad 2013-05-23 23:12:49 i Allmänt,

precis när man får hem sin älskling så måste hon åka iväg igen :( Hon är tillbaka på betäckningen då jag misstänker att hon är brunstig och är hon det är hon inte direkt dräktig....
 
Har varit och ridit på min fina Topanga idag. Tog en tur ute med bästaste vännen Matilda som är väldigt saknad. Hästarna var helt galna och vi busade en hel del. Topanga påminde mig ännu en gång om varför hon är bättre än alla andra. Hon är verkligen bäst! Trimmade även lite ponny på kvällskvisten innan jag for hem till ödet. Har inte varit hemma på vad som känns som 1000 år så det är skönt att vara här. Jag har jobbat 2,5 vecka i sträck så imorgon är jag ledig vilket jag tror behövs även om jag har svårt att slita mig från älskade Runsten.
 
Det finns verkligen fina människor här i världen och många av dem finns runt mig. Var inne på min kompis Hannas blogg som hade skrivit ett inlägg tillägnat mig och det betyder mycket, tack Hanna du gjorde min dag!
 
Ni får en bild från inlägget och på min fina bränna jag fick under Falun....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela