Malin Åkerström

Svårt att vara ledig!

Publicerad 2013-05-07 10:47:54 i

Igår jobbade jag 14 timmar trots lite hjälp från en ny praktikant som dock gick efter ett eget schema... Jag kvällsfodrade och red de jag ville, Calette, Silver, Britt, Summer och Ghisela tränade jag markarbete på för Per. Det som tog mest tid var att flytta lösdrifterna men nu är det gjort!

Hann även rida Calida med olika bomövningar och hon är en härlig häst men det finns en del att träna på. Sjukt kul att ha en egen häst på Runsten också. Är så glad över att jag får ha fina Calida :)

Idag är jag "ledig" det är träning från halv 7 och innan det vill Marika att vi spelar in en film på Silver så måste komma dit betydligt tidigare än tänkt. Tur att jag älskar mitt jobb och inte vill byta det mot något annat i hela världen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela