Malin Åkerström

Sjukt segt...

Publicerad 2013-05-29 14:24:03 i Allmänt,

Blir ingen tävling i helgen i Örebro :( Våren hade varit för dålig tydligen och de kom man på nu!? Skulle åkt dit med Summer och Britt för att få en extra chans att kvala Summer till SM och en chans att kvala Britt till Falsterbo. Tur att Diva ska till Falsterbo i alla fall :D
 
Idag är jag ledig vilket jag ångrar nu när jag inte tävlar i helgen för det hade varit 1000 gånger bättre att vara ledig då...
 
Igår skrev jag inte så mycket för dagen blev väldigt lång och jag hann inte. Men på Runsten red jag ut på Ghisela, Summer och Diva. Ghisela var även Tv-stjärna med Magdalena Graaf i sadeln. Drifter visade jag för några spekulanter och det gick inge vidare.  Britt tränade jag för KG och det gick rätt bra. Hon är svår och ibland undrar jag om hon är svårare hemma än på tävling? eller är det lugnandet som gör att det känns så? Inte ett hinderfel i alla fall och avslutade med en grym känsla.
 
Gris 140cm i Falun <3
 

Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2013-05-29 15:30:21

Säg till om du vill ha en groom i Falsterbo :D :D

Svar: haha självklart, jag har faktiskt ingen hästskötare längre så kanske :D
mallandenbasta.blogg.se

Postat av: Emmie

Publicerad 2013-05-29 22:22:00

Hahahaha yeeeey! ;) =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela