Malin Åkerström

Rätt bra dag!

Publicerad 2013-05-23 16:05:21 i

Idag har inget speciellt hänt men ibland gillar man det också. Jag älskar att vara på underbara Runsten och ta dagen som den kommer. Idag har jag inte stressat alls.

Trimmade Britt på utebanan och min praktikant Hanna longerade Summer. Båda jobbade på bra och Britt behövde trimmas till lite.

Red ut på Ghisela och Diva. G var super och lossande som jag ville utan att jag behövde rida ett långt pass. Diva levde upp till sitt namn idag och vi jobbade väldigt mycket galoppfattningar och avsaktningar. Hon blev fin i alla fall och på vägen red vi förbi Wicky som kom när jag ropade på henne.

Calida trimmade jag på utebanan och det var bästa passet hittills!! Så himla kul med henne tycker jag. Med henne skyndar jag inte så jag har en mer långsiktig plan :)

Nu fixar Wickan fötterna och blir av med skorna så nu räknas hon väl som vildhäst gissar jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela