Malin Åkerström

Packa upp och packa ner!

Publicerad 2013-05-13 22:41:41 i Allmänt,

Shit vad mycket som ska fixas och packas om innan onsdag då vi drar på tävling igen. Idag har jag tvättat alla mina tävlingskläder, alla benskydd och schabrak till hästarna. Städat och packat upp en del saker har jag också gjort. Självfallet har jag också ridit lite.
 
Började med Britt som joggades medan en praktikant longerade Summer. Hon kändes fräsch och fin vilket är skönt eftersom hon ändå gick omkull. Red ut på Ghisela som kändes superfin och sen red jag och praktikanten ut på Drifter och Silver. Marika har ridit både dem, Calette och Calida i helgen så de har gått som vanligt även om jag har varit borta.
 
Tränade markarbete på Calida för Per framåt kvällen och jag fick massa bra tips och råd. Calida kändes fin men vi har en del att jobba med. Hittade massor av nya knappar och vet hur jag ska jobba henne i basic-övningarna.
 
Kvällsfodrade innan jag fortsatte med tvättandet....
 
Wickys föl Celine, undrar hur vårat föl kommer se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela