Malin Åkerström

On the road!

Publicerad 2013-05-31 15:26:49 i

Sitter i en massa köer påväg till tävling i Märsta med 4-åringarna. Hoppas verkligen att vi hinner fram i tid....

Skönt att åka lite senare även om jag har jobbat hela dagen. Har hunnit lägga mycket tid på de hästar jag ridit idag vilket är bra.

Summer trimmade jag länge och han var rolig att rida. Kunde göra massa saker som inte gick om man ville ha honom på tygeln för bara ngn vecka sedan. Britt longerades.

Ghisela trimmade jag med galoppbommar och red ganska länge. Ska öka längden på rispassen på henne och Summer nu igen. Hon kändes hur fin som helst :)

Diva red jag markarbete på med en del övningar från igår och hon gjorde minst lika bra som Ghisela. Fina lilla hästen!

Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2013-05-31 17:13:37

Lycka till! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela