Malin Åkerström

Mycket att göra!

Publicerad 2013-05-14 22:51:03 i Allmänt,

 
Det är så mycket att fixa med nu när jag i princip jobbar själv men jag klagar inte för jag älskar mitt jobb. Idag trimmade jag Diva som kändes superfin och inte alls så divig som hon kan vara.
 
Jag tränade Drifter för KG och han har aldrig gått så bra eller hoppat så fint tror jag. En riktig pärla den hästen <3
 
Visade Silver för några spekulanter och han skötte sig så bra som han kan göra.
 
Packade allt hö till helgen och tvättade ännu mer saker som jag ska ha med och mitt i allt kom jag på att Calida åker med så ännu mer saker ska med.
 
Åkte hem och hoppträna Topanga för Lena och hon är så sjukt mycket älskad (Topanga alltså). Hon har ju inte hoppat mycket alls i år så det saknas en del saker men jag fick ändå till det på slutet och då levererade hon super! Har anmält henne till tävling om en månad så hoppas verkligen att jag hinner träna henne lite mer innan det.
 
Nu säger jag god natt hemma från Lindholmen, imorgon ringer klockan 05.45....
 
Haha jag och calida på tävling för över ett år sedan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela