Malin Åkerström

Mina fina älsklingar <3

Publicerad 2013-05-27 22:17:08 i

Idag har jag trimmat alla mina favoriter!

Började med Ghisela som kändes så sjukt fräsch och fin. Verkligen ett nöje att rida henne! Värsta bästa galoppen och verkade vilja jobba.

Sen tog jag Britt. Hon äter inte sitt lugnande pga av olika anledningar och det känns. Men man kan ta hennes energi till något positivt och shit vad bra hon kan gå. Hennes lugnande gör den effekten att man jämnar ut hennes toppar och dalar så utan det kan hon ha djupare dalar men också högre toppar och det är de jag vill åt.

Summer kändes fin. Det har hänt mycket med honom de senaste veckorna och jag längtar till när Jeanna kommer och rider honom nästa gång. Ska bli kul att höra vad hon tycker!

Diva har verkligen blivit fin. Det har liksom lossnat helt och hon är sjukt rolig att rida. Hoppas bara att de håller i sig och vi kan bibehålla formen någon månad till.

Calida red jag lite markarbete på med bommar och en liten serie. Hon var fin och endast tjurig en gång. Duktig!

Åkte till Ödet och red ut på the One and only och hon var som alltid bäst <3 trimmade även en fin vit ponny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela