Malin Åkerström

Lastbilen mitt nya hem!

Publicerad 2013-05-15 19:08:15 i

Nu är vi på resande fot igen och denna gång bär det av till Falun med 5 hästar där bak. Jenny körde första biten och nu har min mamma tagit över... Känns tryggare med Jenny som chaufför men kul att mamma kan följa med för en gångs skull :)

Haft det sjukt stressigt idag men Kestas mockade och min praktikant har varit super!!!

Trimmade igenom de 5 som är med och sen åkte jag till veterinären med Rune. Hur planen ser ut med henne kan jag ännu inte svara på men prognosen är dålig :( fina fina Rune!

Praktikanten som faktiskt har ett namn och heter Josefin har tvättat alla hästar och putsat allt. Jenny kom och hjälpte mig att packa så vi ligger ganska bra till i tidsplanen.

Lastbilen har blivit som mitt tredje hem och att åka på tävling känns som semester. Helst skulle jag alltid vilja bo på tävling och givetvis tävla!

Bjussar på en bild på mig och Jenny från förra helgen bara för att hon är sjukt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela