Malin Åkerström

Högbo dag 3!

Publicerad 2013-05-11 20:05:34 i

Ner som en pannkaka och upp som en sol kan man säga om dagens resultat!

Diva har vi inte hoppat mer då det bara är onödigt. Vi har lagt upp en plan inför Falsterbo och den ska följas.

120 cm

Britt: 4 fel. Eftersom hon inte hoppade igår tog vi en 120 som hon hoppade fint. Jag red lite tufft på henne så fick ett ner ut ur kombinationen där det blev för trångt. Nöjd!

130 cm

Britt: ute. Red på henne på ettan och hon hoppade fint och till tvåan blev det då trångt på 7 eller hon kastade sig på hindret efter 6 språng (övermodig idag) och går omkull rejält... Flög givetvis av och slog halvt ihjäl mig och Britt fick skrapsår på mulen :((

Ghisela: 0 fel och 4a. Det var få nollor och en svår bana men Gris hoppade bättre än någonsin och kvalade till 140 cm.

140 cm.

Summer: 0+4 fel. Han var kung idag. Stod emot lite på 1 och 2 sen hur grym som helst. Rev sista i omhoppningen men jag kan verkligen inte bli mer nöjd än vad jag är :') bääästa hingsten

Ghisela debut: 0+0 fel och 7a!!!!! Jag vet inte vad jag ska skriva eller säga är så överlycklig så jag vet inte vad. Hon är bäst bäst bäst och Gud så jag älskar henne!!! <3

Är så lycklig så jag kan inte ens beskriva det men kanske när jag har fått smälta allt.

Tillbringade sen lite tid på sjukhuset för att röntga min hand som fick sig en smäll och likaså mitt ben! Gick helt okej men lär ha ännu mer ont imorgon...

Fick även ett meddelande som gjorde mig otroligt glad från en tjej som heter Emmie. :)

Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2013-05-11 20:29:34

Because you deserve it =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela