Malin Åkerström

Högbo dag 2!

Publicerad 2013-05-11 13:10:23 i

Ja vad ska man säga om denna dag!? Upp som en sol och ner som en pannkaka. Skriver lite kort nu så får jag utvärdera lite mer sen efter helgen.

Världens finaste Diva nollade 120cm och är kvalad till Falsterbo. Banan var lång och tekniskt svår. Har nog aldrig varit så nervös när jag ridit. Mot sista hindret snurrade en hel del tankar i mitt huvud men vi gjorde det och jag är hur lycklig som helst över det!

Britt ja vad ska man säga om henne? Har aldrig gjort en så snabb ritt tror jag för hon tog sig inte ens över hinder nummer 1.

Ghisela var nolla i grunden i 130 men två ner i omhoppningen... Surt men inte katastrof!

Summer tog sig runt 140 och hoppade felfritt på 10 hinder men samlade på sig lite fel i kombinationerna. Men en klar förbättring från sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela