Malin Åkerström

Halvledig!

Publicerad 2013-05-25 22:36:32 i Allmänt,

idag var jag ledig förmiddag men fick komma när jag ville så länge jag kom innan 2. Passande eftersom jag kom hem vig halv 4 inatt. Hann med en lunchdejt med Joddy innan jag åkte till Runsten.
 
Här har jag ridit på 5 hästar och Diva ska ha en guldstjärna och även Summer. Britt var helvild och jag var så sjukt nära på att flyga av. Ghisela gick som vanligt fint efter en stunds jobb. Calida red jag med sällskap och det ska jag fortsätta med för då blev allt så positivt. Red med Steffi och vi hoppade lite terränghinder och Calidis var duktig :)
 
4-åringarna är tvättade och fina inför imorgon då de gör sin andra tävling i livet!! :D
 
Steffi lagade supergod middag och till efterrätt åt vi som alltid marrängsviss.
 
 
Calida och jag för lite mer än ett år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela