Malin Åkerström

Gissa vem som är hemma!?

Publicerad 2013-05-20 23:47:27 i

Ska precis sova efter att ha varit på vift hela dagen.

Idag har jag trimmat Silver och Calette. Spretten kändes bra igen vilket är skönt så fortsätter hon kännas bra tävlar vi på söndag.

Red ut på finaste Ghisela och Summer och klappade typ på dem var tionde sekund bara för jag är så glad över deras prestationer. Älsklingar <3

Britt longerades och fick morötter för hon var också otroligt fin i helgen <3

Marika trimmade Drifter som hade skött sig.

Åkte och hämtade hem min finaste Wicky efter 3 långa veckor utan henne... Hon spetsade öronen och kom fram till mig så fort jag ropade på henne i hagen men när hon hade hälsat på mig drog hon iväg det snabbaste hennes ben orkade bära hennes redan nu tjocka mage. Skönt att ha henne hemma :)

Kvällsfodrade innan jag tvättade och borstade på Wicky för sedan avsluta med att longera en något för springig Calida. Har faktiskt pussat och gosat med min älskade Topanga idag också. Dagen har med andra ord varit awesome!! Alla fina människor här på Runsten och även många andra underbaringar har grattat mig efter helgen och det betyder mycket, tack tack tack :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela