Malin Åkerström

Fredag och awesome väder!

Publicerad 2013-05-03 21:31:49 i

Vädret har varit sjukt awesome idag så man blir ju glad bara av att vara ute!

Har ridit på utebanan idag och en häst ut. Diva var först ut och hon är riktigt fin . Tror hon har mått väldigt bra av lite vila. Summer var nummer 2 och han har nog aldrig gått så bra på marken som han gjorde idag, han var rolig att rida till och med :))) som nummer 3 red jag Ghisela ut med Vicky på Silver. Vi galopptränade så Silver var helt slut :) longerade Brittan med mycket galoppfattningar och hon var super!

Marika red 4-åringarna vilket hon även gjorde igår.

Trimmade Calida på utebanan på lunchen och jag gillar verkligen den hästen. Lite mycket överskottsenergi men så lydig och känslig!! Längtar tills jag får hoppa henne :)

Åkte till Ödet och hoppade min prinsessa och andra halva, Topanga! Hon hoppade sjukt bra och hon känns bättre än någonsin i hoppningen :D älskade hjärtat <3

Avslutade med lite ponnytrim innan jag åkte hem för att hänga med mamma för det är bara vi hemma, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela