Malin Åkerström

Från himlen till helvetet...

Publicerad 2013-05-12 23:23:47 i

Under och efter denna helg har jag känt det som att jag har levt i något slags paradis. Jag har varit lyckligare än någonsin och gjort de jag älskar mest i hela vida världen. Jag har chansen att rida fantastiska hästar och runt om mig har jag världens bästa team <3

Nu sommar jag dock med ögon som svider efter alla tårar som kommit. Jag är trött och tar förmodligen allt värre än vad jag borde men det kan jag inte hjälpa. Jag hatar att känna såhär, hatar att känna att man inte kan göra en god gärning utan problem.

Godnatt och tack för mig idag. Imorgon kommer 140 filmer upp !!

Min älskade får stå för bilden bara för att jag saknar henne mer än mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela