Malin Åkerström

Falun dag 3!!!!!!

Publicerad 2013-05-18 20:46:46 i

Allt har inte gått in i mitt huvud ännu och jag vet inte hur jag ska sätta ord på den lycka jag känner just nu. Men jag skriver resultaten så ni vet hur underbara hästarna är!

135 cm

Britt: debut 0+0 fel och 3a. Hon var så himla fin idag igen och jag kan lita på henne och hon litar på mig. Red fort lyckades vi också med. Pontus Westergren och John Hickey var snabbare men sen kom lilla jag och Britt. Det sköna var att det kändes lekande lätt för henne så 140 blir nog bra när vi debuterar det. Älskade häst <3

145 cm svår hoppning!!

Ghisela: debut 0 fel och 7a. Vet inte vad jag ska säga mer än att gris är bäst i världen och en på miljonen. Det var svinhögt tyckte jag men gris hoppade så fint så fint. Glädjetårarna tittade till och med fram efter. Som + i kanten är vi också kvalade till SM!!!! Älskade underbara bästa Ghisela <3

Är så tacksam över att få rida alla dessa fina hästar. Lyckan går inte att beskriva!!

Nu ska vi ut och fira hörs sen mina vänner som också är så sjukt fina och grattar mig :)

Kommentarer

Postat av: slemma

Publicerad 2013-05-18 21:36:54

GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS :DDDDDDDDDDDDDDDD
Jag är helt mållös. DU ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT GRYM!!!!!! Jag blir så lycklig när det går bra för dig för det finns ingen som förtjänar det så mycket som dig. DU ÄR FANTASTISK ÄLSKADE KUSIN <3<3<3<3

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-05-20 21:32:16

GRATTIS IGEN!
du är så sjukt duktig och förtjänar verkligen den här chansen att få rida det här hästarna :D fick rysningar i hela kroppen när du gick i mål med Ghisela, haha helt sjukt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela