Malin Åkerström

Effektiv morgon!

Publicerad 2013-05-19 10:21:28 i

Fodrade hästarna och fixade lite innan jag började trimma de som inte tävlar idag. Britt kändes fin och pigg vilket är ett gott tecken. Calida var bättre än igår och gick riktigt fint. Det är roligt att sitta på hennes rygg och jag trivs så bra där. Diva var också fin. Jag har hittat lite nya knep att använda mig av på henne och det har gjort stor skillnad i markarbetet. Hann mocka två boxar också och Vicky promenerade med Ghisela <3 och Summer :) nu har vi även hunnit med frukost på hotellet så morgonen har varit väldigt effektiv!

Ska försöka ladda till dagens klasser vilket är lite svårt då jag ännu inte har hunnit smälta gårdagens resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela