Malin Åkerström

Dunder Divan - en på miljonen <3

Publicerad 2013-05-07 23:45:46 i Allmänt,

Sov tills jag vaknade vid 9-halv 10 imorse vilket var hur skönt som helst. Chillade i sängen med bra serier och världens bästa Tequila innan jag åkte till stallet. Klippte Eddie och red ut på Topanga. Toppi var helt tokig och for omkring som en galning trots mina tappra försök att trimma henne. Men vad glad man blir av henne, speciellt när hon är så glad själv <3 åkte sen hem och lunchade och solade med mamma innan jag vid 4 åkte tillbaka till runsten.
 
Spelade in en försäljningsvideo på Silver och han var superfin!
 
Hopptränade sen Diva och Drifter för Per Dahlgren. Drifter var rätt stark och jobbig i början men sen fick vi igenom det och han levererade hur bra som helst! Diva är i en klass för sig, vet inte vad jag ska skriva då hon var helt Amazing :') älskar känslan hon ger och hennes hopp är grymt! Känns lovande inför helgen....
 
Calida har bara gått i skritten och latat sig idag men det förtjänar hon!
 
Ska väl ta och sova strax för imorgon blir det en evighetsdag! 6 eller 7 ska ridas + Calida och allt ska packas och fixas inför meeting med 4 hästar och jag jobbar helt själv. Matilda vart är du när jag behöver dig!? Saknar henne väldigt mycket :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela