Malin Åkerström

Bra kväll, godnatt!

Publicerad 2013-05-30 23:17:08 i

Idag har jag trimmat fina Britt och Diva som båda fick lite högre krav på sig men ändå skötte sig prima ballerina :)

Summer longerades och Calette "red" jag på. Hon går inte att rida för tillfället...på måndag kollar vi hennes mun innan vi börjar bråka med henne.

Hoppade Calida och Ghisela för John och det var superkul. Båda var väldigt fina även om gris är svårslagen. John sa bra saker om Calida vilket är extra kul att höra när hon tillhör mig. Han sa att Ghisela älskar min ridning vilket är bland det bästa man kan säga till mig, lycklig :'D <3

Grillkväll har vi haft hemma och alla tjejerna i huset och de andra som kom är så himla bra. Longerade Laura och gosade med följs också. Lauras eftergrej kom aldrig ut så veterinären fick komma och fixa och sa att hon måste longeras.

Godnatt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela