Malin Åkerström

Välkommen Ziramis!

Publicerad 2013-06-17 23:15:23 i Allmänt,

Idag flyttade en söt liten sak in i vårt stall. Han heter Ziramis men går under smeknamnet Zirre och är en liten d-ponny. Vi har börjat lite av ett försäljningsstall och han är vår första gäst. I nuläget är han inte helt igång då ägaren har skadat sig och inte kan rida.
 
Annars har jag mest ridit hela dagen. Red ut på Gris, Summer och Diva. Diva hann jag bara jogga 10 min innan en sko flög av men alla kändes fräscha efter helgen. Red Calette för första gången på 16 dagar och hon var mycket bättre i munnen nu men vi har en del att jobba med. Britt longerade Lina och hon såg fin ut. På eftermiddagen red jag ut på Calida med steffi och prickade dagens enda regnskur så fick putsa alla mina saker och blev väldigt blöt.... Annars har det varit en rätt bra dag, har hunnit städa lite och så men har en hel del kvar!
 
joggade nya ponnyn också och han verkar vara rätt trevlig tycker jag :)
Mitt mongo <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela