Malin Åkerström

Sunne dag 4!

Publicerad 2013-06-30 20:49:39 i Allmänt,

125 cm

Calida var istadig vid utgången så utesluten...

Britt: 0+0 fel och 3a. Känns bra att avsluta lite lägre med fina Brittan. Hon kändes bra men ibland lite osäker på underlaget. Gillar inte när det är halt tror jag. Red inte alls fort vilket jag inte kommer göra på läääänge men svängde åt det snäva hållet och hon har en så stor galopp så räckte bättre än vad jag trodde :) bästa <3

145cm

Ghisela <3: 4 fel. Hon var fantastisk och hoppade så fint så fint över alla linjer och två och trekombination. Rev en oxer där jag fick alldeles för trångt men kan inte vara nöjdare än vad jag är. Underlaget var tungt och sugande och det var bara en felfri. Jag kom första utanför placering. Helt sjukt vad jag älskar min Gris <3 till månen och tillbaka flera gånger om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela