Malin Åkerström

Slut på semestern!

Publicerad 2013-06-22 23:54:18 i Allmänt,

Det börjar bli dags att sova för imorgon börjar jag jobba igen. Idag har jag hunnit göra allt det bästa man kan göra på mitt land i alla fall. Umgåtts med släkten, åkt wakeboard, bastat, solat, badat, ätit god mat och ridit på min prinsessa <3
 
Topanga jobbade jag lite lägre i formen än vad jag brukar för det kändes som att hon behövde det och hon var så himla fin och lika glad idag som igår. Kärlek till henne!
 
Är hemma i Lindholmen nu efter att ha hängt med bästa Bellis :D Känns lite tråkigt att vara hemma från landet redan... jag brukar vara där 8 veckor varje sommar! Men jag längtar samtidigt till hästarna på Runsten så tror att det kommer kännas bättre imorgon när jag kommer dit.
 
världens sötaste gris <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela