Malin Åkerström

Skrittar av min fina Calida!

Publicerad 2013-06-19 20:39:51 i Allmänt,

Har hoppat fina Calida för Helena och hon hoppade helt makalöst bra idag. Bästa gången jag hoppat henne helt klart. Haft lite vattenterapi också men inte redo att hoppa det ännu ;) hoppade för första gången språng på 140 och hon är så fin och jag är sjukt glad över att det är jag som har fått chansen att ha henne :)

Hoppade Calette innan och på hinder var hon superduper och helt felfri men väldigt stark vilket inte är så konstigt för vi hoppade på gräset idag. Vattnet gick sådär men alla riktiga hinder super!

Nöjd är jag allt och ska nu skynda mig hem i duschen och sen rulla mot bebodda trakter eller nja till ödet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela