Malin Åkerström

Så himla glad!

Publicerad 2013-06-07 21:43:20 i

Vid 12 rullade vi mot Runsten med Ghisela och innan dess fixade jag stallet och red ut på Britt och Diva.

Hoppade i elitlaget på Ghisela som gick i 120cm och omhoppning på ca 130cm. Hon var dubbelnolla och super. Det är svårare att rida henne på lägre höjder men det gick vägen i alla fall. Mer i laget red Veronica Simberg, Malin Fredriksson och John Hickey. Så sjukt härlig upplevelse att få rida på strömsholms slottsbana. Gick man i mål felfritt spelade de hög musik och stämningen var på topp. Sjukt härligt att stå som segrare på prisutdelningen! Sjukt bra dag och jag är riktigt lycklig! Vilken häst jag får rida på liksom, hon är bland det bästa som hänt mig :'D

Har precis varit hos Wicky och hon kom springande, mitt hjärta dog ett tag av lycka! Jag älskar henne så mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela