Malin Åkerström

Runsten Equestrian dag 4!

Publicerad 2013-06-16 23:05:58 i Allmänt,

140 cm

Summer: 8 fel. Ett stopp och ett ner. Han stod emot lite i början men det släppte sen. Han är här nu och behöver samla rutin i dessa klasser för att han ska kunna bli modig. Ändå helt okej nöjd med honom 8 fel i 140 är inte dåligt :)

Britt: debut!!!! 4 fel. Rev hinder nummer 2 men annars var hon så fin så fin. Sjukt kul att ha tre hästar som går 140 och som gör det bra. Älskade Brittan <3

130 cm

Summer: 4 fel. Gick in och hoppade en 130 för att han skulle få hoppa lite lättare. Lite åt det trötta hållet var han men kändes ändå fin och stod inte emot alls. Skönt att avsluta hans helg på runsten med en lätt klass och på nästa tävling börjar vi också lätt så får vi hoppas att det går vägen :) kung är han ändå alltid <3

120 cm unghäst final

Diva: 0 fel och superfin! Skönt att avsluta bra med henne. Bästa divos <3

140 cm Grand Prix

Ghisela: 4 fel. Har aldrig ridit en så lång eller svår bana på denna höjd. Gris var fantastisk som alltid men rev tyvärr ut ur trekombinationen. Fick rida på lite till b så blev aningens trångt till c. Men är hur nöjd som helst med min favorit <3

120 cm rs mustang cup final!

Calida: 8 fel och säkert lite tidsfel. Hon var lite spänd och på ett hinder skyggade hon för något och kastade sig åt sidan. Stegrade sig ett bra tag mot utgången innan hon gick med på att fortsätta. Hoppade resten fint! Är lite besviken på att jag valde henne till finalen då Topanga också kvalade men varje runda är bra för henne. Vi bygger grunden för en framtid och jag kommer aldrig ge upp!

Blev lite priser trots allt och jag är väldigt nöjd. Alla har gjort mycket bra saker och det tänker jag ta med mig till nästa tävling och där emellan ska vi träna på de saker som inte satt till 100% denna helg. Stort tack till alla som har hjälp och stöttat mig samt gjort min helg awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela