Malin Åkerström

Onsdag - ledig dag

Publicerad 2013-06-06 09:49:23 i

Igår var jag egentligen ledig men det kändes inte riktigt så. Gick upp tidigt och trimmade Topanga med bommar och hon var väldigt fin. Sen åkte jag och Tequila och hämtade hem Wicky igen. Gud så jag saknar henne när hon är borta! Fastnade i massa köer så missade världens bästa Natashas student :( jag och Tequila solade istället en stund på Runsten innan mina träningar.

Hoppade Britt, Ghisela och Summer för Helena och alla var så sjukt grymma. Guldstjärna får Summer som med lätthet studsade över hinder på 150 och 155 :D Britt och jag hade en av våra bästa träningar, hon är ju svår hemma men igår fick jag känna på vilka språng hon har i sig. Gris var som alltid helt fantastisk :)

Åkte hem för att lämna transporten och kom väl hem runt halv 1 så idag är det en trött dag på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela