Malin Åkerström

Midsommar!

Publicerad 2013-06-21 17:19:10 i Allmänt,

Här var det inte livat direkt och eftersom jag har klagat på uppdateringen på en annan blogg så är det dags att dela med sig av min midsommar såhär långt.

Sov tills jag vaknad av mig själv runt 9 halv 10 kanske. Gick ut och kollade mig omkring och det känns typ som att det var igår jag var på landet. Solade någon timme innan jag åt Lunch nere hos mormor med övriga släkten som är här. Sen tog jag mig det efterlängtade första badet för i år och även om varenda cell i hela min kropp vaknade till liv så var det fantastiskt :D

Vi åkte till ett midsommar firande och jag ställde upp och dansade visserligen enbart för att jag skulle få en glass nere i hamnen efter.

Nu är vi typ klara hos hästarna också. Har myst med dem och ridit Topanga. Red ut och jobbade mycket öppnor och slutor i både trav och galopp. Jobbade även 5 korta och 5 långa galoppsprång och däremellan la Toppi in en och annan bock. Hon kändes super och riktigt high on life. Älskar att trimma henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela