Malin Åkerström

Mer vatten!!

Publicerad 2013-06-06 22:41:17 i

Idag har jag trimmat Britt, Diva, Summer och Ghisela och alla fick avsluta med vattenträning. Diva hoppade det för första gången och gjorde det helt klockrent, älskade underbara <3

Tränade terräng på Calida för Maria som hade henne förut och det gick bra. Hon hoppade allt trots att hennes ryttare inte kan det där speciellt bra.

Under eftermiddagen har jag mest strosat runt och njutit av livet. Var hos Wicky och gav henne medicin samt 100 pussar :) fixade lite i stallet, solade och somnade en stund samtidigt men brun blev man ju inte för det... Vi har grillat nu på kvällen och måste säga att alla tjejer är grymma!!

Nu ska jag sova trötter som jag är. Imorgon är det tävling på Strömsholm men vi åker inte före 14 skulle jag tro. Bara en häst och en start men kul ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela