Malin Åkerström

Igår!

Publicerad 2013-06-05 08:56:03 i Allmänt,

Dagen började med stallfix och uteritt på Britt och Ghisela som även avslutade med att hoppa vatten. Hårdträning på det där vattnen nu. Tycker att Britt är lättast att rida mot vatten på och Summer helt klart svårast. Gris hoppar dock bäst på det.
 
Efter fikat åkte jag och shoppade hästsaker med Christopher vilket är hur kul som helst. Köpte tre viktiga saker och sen lite till. 150 broddar blev det så vi kan brodda alla pinglor på runstenshoppet nästa vecka :D TAGGAD
 
Red sen ut på Summer och även han avslutade med vatten. Han var jättepigg och körde rally efter vattnen.
 
Trimmade Calida på gräsbanan och Christopher hjälpte mig att hoppa vatten på henne vilket gick helt okej. I måndags tränade jag henne för markarbets-Per och det gick bra. Han kan hjälpa oss riktigt bra så ska försöka vara med för honom ett tag nu och lägga mycket fokus på markarbetet för det brister lite där.
 
Hoppade Diva och Drifter för andra Per och båda gick super. Finns lite saker att finslipa på för att få allt ännu bättre men så är det väl alltid!? Diva är bäst och Drifter rider vi på ett nytt sätt som får honom att hoppa så mycket bättre :)
 
Åkte till Ödet och red ut på min prinsessa som alltid ger mig så mycket glädje <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela