Malin Åkerström

Hemma bra men borta bäst!

Publicerad 2013-06-30 23:29:10 i Allmänt,

Hemma igen i min säng på Runsten och längtar redan tillbaka. Hästarna står och äter mat med linimentade ben och har fått många godnatt pussar! De längtar nog inte tillbaka....

Sunne var sjukt roligt. Alla hästar har presterat bra på ett eller annat sätt och allt har varit så himla kul. Älskar att tävla och fixa och dona med mina älsklingar. Älskar att bo i lastbilen, älskar alla kvällar och allt runt omkring tävlandet. Men såklart är det stunderna inne på banan jag älskar mest!

Lina har varit en grym hästskötare så en klapp på axeln ska hon allt ha :) vi har haft väldigt kul också så stort tack till henne!

Vill verkligen bara tillbaka nunununu!!! Har pratat en del med min snälla och grymma chef om massor med saker vi ska göra och jag har en hel del att se fram emot om allt blir av :)

Åhh vad jag älskar mitt liv, vill inte byta det mot någon annans i hela världen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela