Malin Åkerström

Ghisela <3

Publicerad 2013-06-11 22:35:14 i Allmänt,

Ghisela är en pärla och en Bästavän. Hon är en fighter på tävlingsbanan och gör mig aldrig besviken. Hon kämpar på och gör alltid sitt allra bästa. Hemma i stallet är hon varken gosig eller inte gosig utan hon är bara sig själv och är liksom alltid nöjd och belåten. Hon har väldigt bra självförtroende och tror nog väldigt gott om sig själv. Men hon är aldrig och då menar jag aldrig divig eller tjurig. Lite små lat ibland men alltid villig till att göra rätt.

Grisen älskar mat över allt annat i hela världen och kan bli överlycklig över ett enda höstrå. Varje dag är det en kamp ner till hagen för hon vill så gärna smaka på gräset. Grisen är en stjärna och ofta vill jag klappa på henne lite extra för att visa hur mycket jag uppskattar allt hon gör för mig. Hon är en av mina bästa vänner och jag älskar henne lite för mycket för mitt eget bästa <3

Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2013-06-11 22:58:08

Hon har ju aldrig gått så bra,resultatmässigt, som nu när du rider henne, grymt ju! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela