Malin Åkerström

Emmie Mupp Eriksson!

Publicerad 2013-06-22 18:28:23 i Allmänt,

Idag är det inte en vanlig dag dels för att det är semesterdag men mest för att det är bästaste Emmies födelsedag!!!!

Jag har inte känt Emmie speciellt länge men vi har pratat lite under en period och umgicks en del under tävlingarna på Runsten. Även om vi inte kände varandra så bra så var det ändå som att vi känt varandra hela livet. Vi är på många sätt väldigt lika och av samma skrot och korn liksom. Nu går det inte en dag utan att vi pratar och det är tur för Emmie är min räddare i nöden. Hon har hjälpt mig ur kniviga situationer och är det ngt jag undrar är det bara att fråga henne för hon kan allt och då menar jag ALLT!

Hon har blivit en nära vän och jag önskar henne en grym födelsedag. När hon tänker komma till bebodda trakter har jag lovat att bjuda på en tårta jag själv har bakat så har redan nu börjat titta på recept. Den på bilden kanske jag kan få till med lite träning ;)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-22 18:54:14

Taaaaaaaaack!! Tårtan blir as bra, ska bli spännande att smaka :-)

Postat av: Emmie

Publicerad 2013-06-22 18:54:48

Aaa det va ju då jag som kommenterade det andra ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela