Malin Åkerström

Dum telefon!

Publicerad 2013-06-14 09:18:57 i Allmänt,

Min mobil fungerar verkligen inte bra, man kan inte skicka eller ta emot sms, internet funkar bara ibland och den bråkar ständigt. Går inte att ta bilder heller.

Igår var det dag 1 på Runsten Equestrian games och jag gjorde 4 starter. Britt rev sista men kändes bra, Diva hoppade fantastiskt men regnet gjorde så tyglarna ständigt tappade tyglarna så det blev galet fel i en kombination som vi travhoppade men rev. Topanga vann 120 och Calida kom 4a och båda var dubbelnollor :) kul att mina fina levererade!

Hängde i lastbilen med Jenny och Skalman hela kvällen och de är ju för bra :)

Nu väntar en ny dag och jag har köpt vantar med bra grepp så jag hoppas att det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela