Malin Åkerström

Back on work!

Publicerad 2013-06-23 18:45:15 i Allmänt,

Känns bra att vara tillbaka även om jag trots min semester är lite åt det trötta hållet.

Har trimmat lite lösgörande på Diva, Ghisela, Calette och Calida. Summer och Britt longerade Lina som jobbade med mig idag. Britt och Summer var sjukt pigga och gris kändes fräsch. Tror att de har mått bra av den lilla vilan allihop (utom Britts Huvud)

Vi red ut på Zirre och Jody och joggade dem lite. Jag red Jody och hon Zirre. Tänkte att Zirre från och med imorgon ska börja galoppera :)

Skön dag faktiskt. Ibland föredrar jag att jobba helg när det bara är vi stalltjejer på gården.

Idag tog jag även ett stort beslut och nu är jag igång. Jag har tagit årets första springtur!!! Ska försöka springa 3 dagar i veckan, 2 är okej och 4 är max ;) joggade 2,5 km och gick sen 1. Lagom början för en otränad ryttare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela