Malin Åkerström

Älskade landet och älskade Wicky <3

Publicerad 2013-06-22 15:15:51 i Allmänt,

Ligger och solar och lyssnar på grym musik som en riktig livsnjutare.

Så skönt att vara här och jag har spenderat mycket tid med min Wicky <3 vilket leder till att saknaden efter att rida henne bara blir större samtidigt som det får mig att må bra. Hon ser i alla fall lycklig ut och det är de viktigaste. Mamma berättade att hon pratat med vår grymma hovslagare om henne och hon hade sagt att det bästa för hennes skada är att gå utan skor och det har hon nu gjort i 6 veckor. Åhh vad jag hoppas att hon kommer bli frisk igen. Under tiden ska jag göra allt jag kan för att få henne att må så bra som det bara går. Min älskade tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela