Malin Åkerström

Älskade jobb!

Publicerad 2013-06-08 22:36:37 i

Jag är så lycklig för tillfället så ni kan inte förstå. Jag har världens bästa familj, vänner, hästar och jobb! Jag har otroligt fina vänner som ställer upp i vått och torrt och de betyder otroligt mycket för mig även om jag är sämst på att kunna vara med och göra saker. Men ändå finns det för mig och det gör mig riktigt glad. Mitt jobb är bland det bästa som hänt mig och jag älskar det med hela mitt hjärta. Hästarna betyder världen för mig!

Idag har jag ridit ut på Gris, Summer, Drifter och Diva. Britt trimmades på gräsbanan och G, S och B avslutade med att hoppa vatten. Fortfarande har vi lite att jobba med. Alla hoppar på första försöket men Summer och Britt ibland landar lite på kanten på första hoppet vilket på tävling ger 4 fel. Helena Persson var där idag och gav mig tips om hur jag ska lösa det och troligen ska hon hjälpa mig inom de närmsta dagarna också, så himla snäll!!!

Calida trimmade jag på utebanan och hon kom loss väldigt bra, bättre än någonsin. Tummen upp för henne!

Är i ödet nu efter att ha pysslat med mitt hjärta som har en tappsko och ridit Jody.

Bifogar en bild på grymma laget från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela