Malin Åkerström

Summer och Ghisela

Publicerad 2013-07-09 23:41:26 i Allmänt,

Har ju inte skrivit så mycket om vad de gör men tänkte göra det nu.

Det trimmas lite hårdare denna vecka. Perfekt när jag bara har 3 hästar att koncentrera mig på. Grisen har jag märkt på nu när hon hoppar större klasser att det ibland fattas lite ork. Därför tränar vi kondition och styrka i tävlingsgalopp. Hemma vill jag ha henne eftergiven i en rund form när jag tränar den galoppen. Summer har lite mer kroppen med sig och påverkas inte lika mycket som gris men för att komma ännu längre så måste även han bli i bättre form.

Gris var fantastiskt att rida igår och fin idag med. Hoppade vatten både igår och idag. Dock är det något vi ska träna vidare på...

Summer känns fin och taggad på livet för tillfället och han har inte haft några problem med vattnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela