Malin Åkerström

Rida rida rida

Publicerad 2013-07-22 23:38:26 i Allmänt,

Helt klart en händelserik och lång dag.

Britt joggades som sagt och skötte sig. Hon har gått i gräshagen och gottat sig hela dagen också. Förtjänar hon verkligen!

Summer och Ghisela trimmades och hoppade vatten. Båda hoppade på första och kändes helt okej. De vilade lör och sön så lite kämpigt men slutade bra.

Drifter och Calette travade bommar och trimmades. Båda fina. C var så mycket bättre när jag var själv i ridhuset.

Jody trimmades rätt länge och han bättrar sig. Zirre hoppade jag och han förvånar. Fin i hoppningen!

Loppan kände jag lite på och hon har väldigt mycket egen motor. Rolig häst att rida och mycket finns att utveckla och träna på. Hon är 8 år men haft föl och ligger lite efter men trevlig!

Calida körde sin rehab och sen trimmade jag. Hon var rätt springig och behöver några dagar innan hon är där hon var innan vilan. Jag gillar verkligen att trimma henne!!

En hel del ridning, 9st och själv hela dagen. Tar på krafterna men vad jag älskar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela