Malin Åkerström

Piet Reimakers!

Publicerad 2013-07-01 18:15:03 i Allmänt,

Denna dag började inte alls bra och jag bröt ihop ett tag imorse.. Varför behöver vi inte gå in på men efter att ha pratat med bästa Joddy kändes allt genast lite bättre.
 
Idag har hästarna fått gå ute och njuta av livet i sina hagar. Jag joggade Grisen inne, Calida ute, Britt longerades och ponnyerna red jag och Lina ut på.
 
Diva och Summer har tränat för grymma grymma Piet!! Som tidigare gånger kan man inte jämföra honom med någon annan för hans träning är helt otrolig tycker jag. Han ser allt och jag har fått så himla mycket tips och bra träning. Alla mina brister har jobbats på och Diva fick en nyttig träning där även hennes brister jobbades på. Båda hoppade mycket fint och Diva helt otroligt många språng. Hoppade för första gången hinder på 140cm med henne och hon gör det på samma fina sätt som hon hoppar 120cm :)
 
Nu ska jag ner till Cafeterian och äta med alla som är här och tränar typ!
 
Bästa <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela