Malin Åkerström

Påväg hem!

Publicerad 2013-07-15 11:58:06 i Allmänt,

Har packat och fixat hela morgonen och Diva har lösgalopperat en stund och de andra två har gått i hage och promenerat. Bra eftersom de har en lång resa hem. Skulle gissa på att vi är hemma runt 20.00.

Känner mig sådär deppig igen som jag kan göra när jag åker hem från roliga tävlingar. Jag har längtat helt galet mycket till Falsterbo och hela veckan har verkligen varit super. Att få rida där finner jag inte ens ord till att beskriva. Det bästa jag gjort i alla fall. Vill göra det igen!!!!

Skulle vilja stoppa upp livet lite. Allting går så fort så jag hinner ju inte med. Vill hinna njuta och ta vara på allt roligt jag gör. Det skrämmer mig också att tiden bara rinner iväg. Snart är man väl död också...

Tur att jag har mer roliga saker att se fram emot. Om 1,5 vecka åker jag till mitt första svenska mästerskap och det är ju ren lycka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela