Malin Åkerström

Lite välbehövd egen tid!

Publicerad 2013-07-30 22:48:20 i Allmänt,

Kom till landet igår och pappa hade fixat schema för kvällens alla aktiviteter, äta, basta, fika hos mormor och sova. Det är bara jag och pappa från min familj här vilket är sjukt skönt. Skönt att få lite egen tid och bara vara liksom. Imorse vaknade jag och trodde klockan var 6 för det kändes verkligen så men den var halv 11... trött tjej!
 
Låg och kollade på oth tills jag tröttnade på det och då åt vi lunch. Sen eftermiddagsfika hos mormor och lite kortspelande innan jag åkte och red. Sen middag hos mormor med lite kusiner och så. Avslutade kvällen med bastu. Det har regnat mest hela dagen men på ngt sätt är det så mysigt här då. Kul att få umgås med släkten och pappa också. Han vill mig så himla väl och vill verkligen att mina dagar här ska vara bra!
 
Älskar mitt land och alla människor här. Önskar att jag kunde vara här mer...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela