Malin Åkerström

Landet <3

Publicerad 2013-07-03 20:22:38 i Allmänt,

 
 
Kom till landet igår framåt 8 tiden och grillade med familjen och familjen Malmberg. Mysigt mysigt, åkte sen och red Topanga en tur och bastade sedan med mamma och pappa.
 
Sov säkert 10 timmar inatt och chillade kvar i sängen fram till lunch idag. Solade någon timme efter lunch och åkte sedan till hamnen med mina små kusiner, syster och systers kompis. Köpte glass och åkte sedan till mina prinsessor <3
 
Borstade och fixade med Wickan som var på 30-dagars kollen idag och är fortfarande dräktig. :D:D Red Topanga och hon är förjävla bra. Så himla välriden och fantastiskt. Helt sinnessjukt hur mycket jag älskar henne :'D
 
Har åkt lite vattenskidor och väntar nu på att mamma ska bli klar med maten. Imorgon åker jag tillbaka till Runsten så jag är där till 12... Skulle vilja stanna lite till här med mina prinsessor och bara vara. Det är dock lite tomt här utan mormor men jag hoppas hon har det bra där hon nu är!
 
Har hunnit göra det mesta jag ville på denna dag i alla fall så jag är nöjd med min lediga dag :) bjussar på lite bilder bara för att jag älskar mitt land!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela