Malin Åkerström

Känner mig konstig...

Publicerad 2013-07-31 22:58:57 i Allmänt,

Idag har jag tagit det väldigt lugnt igen och solat och badat. Precis som det ska vara på landet!

Åkte till ridbanan med Topanga idag igen och trimmade. Tränade på allt det svåra med henne och det gick bra och blev ett nyttigt pass som behöver göras oftare. Skulle vilja rida henne så 1-2 veckor i sträck och se hur resultatet blev. Dock går inte det... Men bäst är hon i alla fall min pärla <3

Åt middag med släkten idag igen och sen tog jag en spruta!!!! Er som känner mig vet vilken fobi jag har för sprutor.... Tycker ändå att jag skötte mig ganska bra!

Nu är jag tillbaka på runsten och känner mig på ngt sett väldigt delad. Om det är pga sprutan vet jag inte!? Jag saknar redan landet och Topanga. Samtidigt som jag vet att det kommer kännas bra att gå ner till stallet här imorgon. Jag saknar en del saker för tillfället även om jag inte vill ändra på ngt. Komplicerat är vad det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela