Malin Åkerström

Hoppning

Publicerad 2013-07-11 23:01:45 i Allmänt,

Har kollat på hoppning mest hela dagen idag. Red Diva imorse och hon är för gullig :') vid mitt på dagen åkte jag till de andra och matade, mockade och hade dem i hage en stund innan jag åkte och kollade på mer hoppning.

Avslutade med att hoppa Summer och Ghisela på gräset där de står. Summer var ruskigt stark och jag fick ingen riktig kontakt med honom. Han blir ju rätt stor och stark när han vill... Sjukt taggad var han också men levererade mycket fina språng många gånger och vattnet gick prima även om de blåste vågor i graven. Ghisela var som vanligt en stjärna <3 hon är för go den hästen. Avslutade med 3 hinder på en linje på 150 och hon gör det så lätt och fint, älskling!

Grillning till middag blev det och snart hoppas jag på att få sova :)

Ni får en bild på underbara bästa lilla Diva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela