Malin Åkerström

Back to work!

Publicerad 2013-07-04 18:59:28 i Allmänt,

Åkte vid halv 10 från landet imorse och kom till Runsten på pricken 12.00! Red ut på Ghisela som var så himla fin trots två dagar ledigt. Underbara häst <3

Sen var det lunch och efter lunch red jag ut på Diva lite lätt, trimmade Zirre inne och han börjar bättra sig. Hoppade även Jody. Han hoppar som fan och kan hoppa hur högt som helst men kräver sin ridning. Ska jobba mycket stärkande övningar med hinder på honom för han behöver bli lite starkare.

Lina longerade Summer och Britt. De gamla hästarna går lite på halv fart denna vecka.

Har varit och hämtat ut sakerna vi lämnade på brodyr inför Falsterbo och även gosat med Calida som jag släppt ut på bete!

Nu ska jag äta ngt..Steffi som alltid lagar mat till mig har slutat så får klara av det där med mat själv nu :((((((

Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2013-07-04 19:54:40

Där ljög du med maten........ Molly gjorde ju maten idag..

Svar: men jag värmde den!!!
mallandenbasta.blogg.se

Postat av: Emmie

Publicerad 2013-07-04 20:50:43

Mongooooooo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela