Malin Åkerström

12a i Sverige!!!

Publicerad 2013-07-28 21:39:11 i Allmänt,

Debuterade 150cm i sm-finalen idag och som hon kämpade min fina Ghisela<3

1 och 2 gick galant och 3a men sen tycker hon att skylten i 3b eller om det var vattnet bredvid eller kanske en kombo var läskigt så ett stopp. Rev sen 3b när jag kom igen. Hoppade fint på 4 och 5 rev 6 vilket var mitt fel. Hoppade super 7 och 8 och sen kom linjen med vatten. Fokuserade så mycket på vattnet så rev räcket innan men klarade vattnet 11an och hela trekombinationen :) hoppade alltså felfritt på 13 hinder i 150 och fick 16 fel på hinder och sen lite tidsfel. Resultatet låter kanske dåligt men det var det inte. Tillhörde bättre halvan med det. 8 var uteslutna och ingen fefri. Ska länka till film sen så ni får se min supergris <3

Det var 9 placerade och jag slutade 12a! Mycket nöjd med mitt första sm. Fatta om hon hade hoppat vattnet dag 1!? Då hade vi kommit ännu bättre.

Kan inte förstå att jag har klarat av en 150-bana, Kan heller inte förstå att jag har tillgång till en så sjukt fin häst eller att jag har en grym chef som lägger ner så mycket tid och pengar på mig och hästarna. Också min mamma ska ha ett stort tack som hjälpt mig hela helgen.

Jag är lycklig, lyckligast i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela