Malin Åkerström

träning x3

Publicerad 2013-01-28 22:03:42 i Allmänt,

Träning nummer 1 var träningen utan häst och jag åkte pendeltåg och tunnelbana dit och jag är verkligen helt lost när det gäller kommunala färdmedel. Men men jag hittade fram och träningen var annorlunda och intressant. Kursen är 15 lektioner så det kommer bli en del åkande till fridhemsplan och tillbaka men jag tror att detta kan hjälpa min ridning och då är det värt det.
 
Träning nummer 2 och 3 var som tur var på häst. Red Grisen och Rune och det var mest dressyr men lite bommar också. Har aldrig ridit för tränaren förut och vet faktiskt inte vad han heter. Det är så bra att rida mycket för tränare för det blir bra pass och man får alltid lite tips att jobba vidare med. Vi red nästan bara utan stigbyglar också vilket jag måste tränatränaträna på för att få den perfekta sitsen. Ghisela blev superfin idag vilket var kul :)
 
Nu ska jag sova för jag är helt död så godnatt mina vänner <3
 
rune <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela